Minusta alkaa tuntumaan, että olen kuvitellut kaiken. Jospa olen harhainen ja Häntä ei olekaan? Toivon ja haluan, että eläisin rinnakkaissuhteessa toiseen naiseen niin kovin, että olen luonut itselleni rinnakkaistodellisuuden, jota elän pääni sisällä.

Jospa vuosien epätoivoa hipova etsintä ja kaipuu on käynyt ylivoimaiseksi ja sekosin lopulta. Turhautuminen kasvoi kasvamistaan ja toiveet alkoivat elää omaa elämäänsä, vain minun omassa henkilökohtaisessa todellisuudessani, harhassani.

Koska minusta alkaa tuntumaan siltä, että se mitä minulla on, ei ole todellista. Kaikki se mitä on tapahtunut tuntuu niin kaukaiselta nyt. Onko se ollut tottakaan?

Lienee piakkoin aika vaihtaa blogini aihepiiriä. Käsityöt ja kokkaaminen tuntuvat olevan kovasti suosittuja. Toisaalta voisin keskittyä laihduttamiseen tai askarteluun, tosi kiinnostavaa. Mutta jos pitää oikeasti valita, niin shoppailu ja muoti olisi se oikea valinta, olen itsekin niin vitun trendikäs. Kirpparilöytöjen ja kavereilta saatujen ryysyjen esittely kuvien muodossa olisi varmasti viihdyttävää.