Tein virheen, soitin Hänelle. Hyytävä on paras sana kuvaaman tunnetta joka puhelun aikana oli. Hän oli jäinen minua kohtaan. Olen ehkä itse aiheuttanut saamani kohtelun, mutta on minullakin syyni toimia niinkuin toimin. Syyt joita ei huomioida. Minun lienee viisain luovuttaa. Taitaa olla aika lopettaa uskomasta, että tämä on vain väliaikainen välirikko.

"Toivottavasti asiat selviää, menee hyvin ja muuta ympäripyöreetä paskaa" Tuosta lauseen alusta en on täysin varma kuinka se meni. Se mitä lopussa tuli, peitti alleen alun. Muistan sanasta sanaan lopun, se jäi soimaan päähän.

Kuinka paljon Hän mahtaakaan vihata minua? Miksi edes esittää empaattista, jos aikoo vesittää kaiken. Ehkä juuri siksi. Saaden jonkinlaisen tovonkipinän heräämään, kunnes sanoo jotain tuollaista, se on kuin isku vasten kasvoja. Tyly ja tehokas. Jää kirvelemään pitkäksi aikaa. Se tappaa toivon.

Tuon lauseen kuultuani minun oli pakko lopettaa. Toivotin jaksamista ja asioiden selkiytymista..sanoin moi ja suljin odottamatta vastausta. Oli pakko lopettaa, olen itkenyt näille viikoille jo ihan riittävästi.