Kotona Miehen kanssa elämä on palannu uomiinsa. Minut pysäyttäny omakohtainen ongelma, siis se toinen joka ei liity Häneen, on saanut avioelämämme siirtymään takaisin raiteilleen. Kummallista miten monisyisiä yksinkertaisetkin asiat voivat olla. Joskus ei tarvita kuin pieni kuoppa tiehen joka saa kaiken muuttumaan, joskus jopa parempaan. Niin, minun ongelmani ei ole suinkaan ollut positiivinen tapaus, mutta seuraukset ovat olleet.

Mies on jaksanut tukea minua tässä kummallisessa ajanjaksossa. Tottakai Mies huomaa levottomuuteni ja alitajuisen odotukseni, mutta ei tee siitä numeroa. Mies antaa minun kohdata tämä tilanteen minulle tyypillisellä tavalla, ivaamatta lapsellisuuttani. Vaikka hetkittäin minusta tuntuu, että olen menettämässä paljon, ymmärrän ja tiedostan kokoajan, että en menetä kaikkea. Mies ei anna minun unohtaa, että on olemassa. Hyvä niin, nyt olisi helppoa luulla olevansa yksin.